זמן אספקה ותנאי רכישה:

זמן אספקת המוצרים עד 7 ימי עסקים

מדיניות החזרת מוצרים:

אם מאיזושהי סיבה הפריט לא מוצא חן בעיניך, המידה לא טובה, ברצונך לקבל החזר כספי מלא, ניתן לפנות אלינו ולבצע החזרה – זה נוח, זה קל וזה בחינם!
יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושמחוברת אליו התווית המקורית.
יש להגיע עם הפריט, וחשבונית הקנייה המקורית.
עד שבועיים מיום הקנייה או שבוע כשהפריט נמכר במבצע.
בפניך אפשרות להחלפת פריטים שנקנו באתר בחנות בבני ברק.

החזרות:

יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושמחוברת אליו התווית המקורית.
במידה והמוצר נשלח בחזרה בתוך 48 שעות מקבלתו בצירוף אסמכתא, ינתן החזר כספי מלא על המוצר.
במידה והמוצר נשלח תוך שבועיים, יתקבל פתק זיכוי והחלפה.
מוצר שנקנה בsale יינתן החלפה עד שבוע מיום הקניה.
ניתן להחזיר את המוצר לכל אחת מהחנויות שלנו או בדואר אל המשרד, הכתובת למשלוח חזרה: נקסט קידס רחוב ירושלים 15 בני ברק.
בחנויות יינתן קופון זיכוי.
ההחזר הכספי יתבצע במיידי בחנות בבני ברק בלבד
בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליך להשיב את המוצר ל next kids בצירוף חשבונית מקורית, ובנוסף: פריטי לבוש והנעלה צריכים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש.
הלבשה תחתונה אינה ניתנת להחזרה או החלפה, על פי החוק.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.
דמי המשלוח לא יוחזרו.

ביטול הזמנה באתר:

ניתן לבטל את העסקה שביצעת באתר במידה והפריט עדיין לא נשלח ליעדו. הבדיקה האם הפריט נשלח ליעדו והביטול בהתאם, ייעשו באמצעות צור קשר שבאתר.

במידה וההזמנה יצאה ממפעלנו -ניתן לבטל את ההזמנה בסניף בלבד על ידי ביצוע של החזר כספי מלא בחנות, או החלפה בחנויות.

ביטול עסקה על ידי next kids :

הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.

שאלות נפוצות (החזרות ומשלוחים)

האם ניתן לבטל עסקה לפני קבלת הפריט?
כן, במידה והפריט עדיין לא נשלח ליעדו. הבדיקה באם הפריט נשלח ליעדו והביטול בהתאם יעשו באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון:036196950
בין השעות 10:00-15:00

בוודאי, ראי עמוד משלוחים והחזרות

אפשרויות החלפה/ החזרה:

 

ניתן להחליף / להחזיר פריט עד 14 ימים מיום רכישתו בתנאי שלא נעשה בו שימוש ומוצמדת אליו תוויתו המקורית.

מוצר שנקנה בsale- תינתן החלפה עד 5 ימים מיום הקניה.

החזר כספי ינתן  בהחזרת המוצר עד 48 שעות מקבלתו בצירוף חשבונית ומספר הזמנה ובניכוי דמי ביטול בסך 7% מערך העסקה/ 100 ש”ח- הנמוך מבניהם.

 

 

במקרה של החזרת מוצר לאחר 48 שעות מאספקת ההזמנה, ינתן זיכוי כספי בלבד ולא ינוכו דמי ביטול.

להשיב את המוצר יש

למשרדי סטייליש רחוב ירושלים 15 בני ברק
ההחזר כספי יבוצע עד 7 ימי עבודה.
פריטי לבוש צריכים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש הלבשה תחתונה – אינה ניתנת להחזרה, על פי החוק.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה או ללא התוויות פריט כזה לא יזוכה ויחויב במלואו

דמי המשלוח לא יוחזרו.

עם קבלת הפריט למשרדינו יתבצע החזר כספי לכרטיס האשראי בניכוי 7%

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

אנא פנו אל שירות הלקוחות של סטייליש  בדוא"ל[email protected] 

או בטלפון 036196950.

הזמנתך עלולה שלא להתבצע, אם פרטי כרטיס האשראי שלך ו/או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת, במקרה כזה שירות הלקוחות יצור עמך קשר. לפרטים ובירורים על מוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של סטייליש בדוא"ל [email protected] או בטלפון036196950