שאלות נפוצות

החנות המקוונת שלנו נועדה להעניק לך חוויית קניה טובה ומהירה ככל האפשר, להציג את הקולקציה המעוצבת שלנו באופן המדויק ביותר ולאפשר לך למצוא, ולרכוש בקלות את הפריטים שחיפשת במהירות, בנוחות ובבטיחות.
ריכזנו את השאלות הנפוצות ביותר שמגיעות לשירות הלקוחות שלנו בנושאים הקשורים באתר. סביר להניח שגם השאלה שלך תופיע כאן, ואם לא, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע ולענות על כל שאלה דרך דף צור קשר

קנייה באתר

הפריטים באתר STYLISH  מחולקים לקטגוריות שונות. בכל פריט, שהכניסה אליו מתבצעת על ידי הקלקה, ניתן לבחור את הצבע והמידה המבוקשים, ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות שלך באמצעות הכפתור “הוסף לסל הקניות”.

סל הקניות מאפשר לך לרכז במקום אחד את כל הפריטים הנבחרים. בכדי להוסיף פריט לסל, יש ללחוץ על הכפתור “הוסף לסל הקניות” הנמצא מימין לכל פריט. בלחיצה על “סל הקניות”, ניתן לראות כמה פריטים נוספו לסל הקנייה שלך. לאחר כל הוספת פריט ניתן ללחוץ על כפתור “לתשלום” ולסיים את הקנייה, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלך.

בסיום תהליך הקנייה יטען עמוד שבו יוצג לך אישור על ביצוע הקנייה, ומספר הזמנתך. במידה  והזמנתך תקינה יישלח אליך דוא”ל  ובו אישור על ההזמנה וההודעה על כך שההזמנה בדרכה אליך.אישור אוטומטי על ההזמנה יישלח גם לכתובת הדוא”ל שלך תוך 3 ימי עסקים מרגע סיום הקנייה.

במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 5 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה, יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו בדוא”ל [email protected] או בטלפון 036196950
במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר.

אפשרויות תשלום ומדיניות תשלומים

ניתן לשלם באמצעות בכרטיסי אשראי מהסוגים הבאים: ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.

כן, ניתן לבצע קנייה בתשלומים, ללא ריבית.

החיוב יבוצע בסיום הכנת ההזמנה . השלמת תהליך ההזמנה מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.

קוד קופון הוא מספר הנשלח מעת לעת כהטבה ללקוחותינו לקנייה באתר. במידה וקיבלת קוד קופון ניתן להקלידו בעת ההזמנה באתר, ולקבל תמורתו הנחה בקנייה באתר.
קוד הקופון להקלדה מופיע בעמוד השני לאחר שאספת את כל הפריטים לסל והגעת לדף בחירת צורת המשלוח, באותו עמוד בצד ימין למטה תופיע השאלה:

 האם יש לך קוד קופון ?

לא, התשלום מתבצע בכרטיס אשראי בלבד.

קנייה מאובטחת באתר

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנו שומרים את פרטיכם ואת פרטי כרטיס האשראי שלכם בסודיות בצורה מוצפנת ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונכם אנו ממליצים לכם לשמור את פרטי המשתמש שלכם וסיסמתכם בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

משלוחים ומעקב אחר הזמנות

  1. סטייליש. /איסוף עצמי חינם  באחת מחנויות נקסט קידס 
  2. משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש”ח
  3. משלוח עד הבית / לעבודה – 30 ש”ח 

במשלוח עד הבית – לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליך בתוך7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר (במידה וההזמנה בוצעה עד השעה 14:00. במקרה בו ההזמנה התקבלה לאחר השעה 14:00 היא תטופל בעדיפות ראשונה בבוקר למחרת), באמצעות חברת שילוח. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג. *לידיעה: על מנת לייעל את המשלוח אליך, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הינך שוהה רוב היום- בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתך. 

לאחר ביצוע הקנייה יישלח אליך אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 3 ימי עסקים מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר. במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליך דוא”ל נוסף ובו אישור על כך שההזמנה בדרכה אליך.

כרגע לא ניתן לשלוח פריטים לחו”ל או מחוץ לשטחי ישראל. במידה והנך מתגוררים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך ומקובל, בתיאום מראש. .

החזרות והחלפות

האם ניתן לבטל עסקה לפני קבלת הפריט?
כן, במידה והפריט עדיין לא נשלח ליעדו. הבדיקה באם הפריט נשלח ליעדו והביטול בהתאם יעשו באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון:036196950
בין השעות 10:00-15:00

בוודאי, ראי עמוד משלוחים והחזרות

אפשרויות החלפה/ החזרה:

 

ניתן להחליף / להחזיר פריט עד 14 ימים מיום רכישתו בתנאי שלא נעשה בו שימוש ומוצמדת אליו תוויתו המקורית.

מוצר שנקנה בsale- תינתן החלפה עד 5 ימים מיום הקניה.

החזר כספי ינתן  בהחזרת המוצר עד 48 שעות מקבלתו בצירוף חשבונית ומספר הזמנה ובניכוי דמי ביטול בסך 7% מערך העסקה/ 100 ש”ח- הנמוך מבניהם.

 

 

במקרה של החזרת מוצר לאחר 48 שעות מאספקת ההזמנה, ינתן זיכוי כספי בלבד ולא ינוכו דמי ביטול.

להשיב את המוצר יש

למשרדי סטייליש רחוב ירושלים 15 בני ברק
ההחזר כספי יבוצע עד 7 ימי עבודה.
פריטי לבוש צריכים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש הלבשה תחתונה – אינה ניתנת להחזרה, על פי החוק.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה או ללא התוויות פריט כזה לא יזוכה ויחויב במלואו

דמי המשלוח לא יוחזרו.

עם קבלת הפריט למשרדינו יתבצע החזר כספי לכרטיס האשראי בניכוי 7%

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

אנא פנו אל שירות הלקוחות של סטייליש  בדוא”ל[email protected] 

או בטלפון 036196950.

הזמנתך עלולה שלא להתבצע, אם פרטי כרטיס האשראי שלך ו/או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת, במקרה כזה שירות הלקוחות יצור עמך קשר. לפרטים ובירורים על מוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של סטייליש בדוא”ל [email protected] או בטלפון036196950